Poprzednie wersje

Wersja archiwalna działu RODO z dnia 07 luty 2023 14:10:32

 RODO – informacje o przetwarzaniu danych osobowych

 

Administratorem danych jest: P.K. Therma Sp. z o.o. ul. Michała Grażyńskiego 108 43-300 Bielsko-Biała. Telefon: 33 812-20-24

 

 

Kontakt z Administratorem: Telefon: 33 812-20-24 / e-mail: therma@therma.bielsko.pl

 

 

Inspektor ochrony danych

 


Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych Panią Barbarę Sośnicką Pawińską. Kontakt do inspektora pod adresem e-mail:

bpawinska@therma.bielsko.pl

 

 

Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

 

 

Realizacja praw podmiotu danych

 

Możliwość skorzystania z określonych uprawnień: prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

 

 

Realizacja danego prawa zależy od podstaw prawnych, na których oparte jest konkretne przetwarzanie, a także celu i sposobu przetwarzania danych. Administrator danych nie jest zobligowany do realizacji uprawnień, w każdym przypadku w takim samym zakresie. Masz prawo wnieść wniosek o realizację prawa.

 

 

Cele i podstawy przetwarzania danych osobowych

 


 

1)       na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) w celu: podjęcia działań przed zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą lub wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą

 

2)       na podstawie art. 6 ust. 1 c) RODO  wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze,

 

3)      na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym w celu realizacji dostaw energii cieplnej,

 

4)       na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO  tj.  prawnie uzasadnionego interesu Administratora w celu:
a) dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń,
b) przeprowadzania badania dot. poziomu satysfakcji klienta ze świadczonych usług.